W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB 8070.
Uszczelka pod głowice do JCB 8070 dostępna na miejscu.
Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Wymagane napełnienie cylindra czystym powietrzem i zadowalające ograniczenie strat wymiany ładunku cylindra uzyskuje się w praktyce przede wszystkim dzięki wystarczająco dużym przepustowością zaworów rozrządu. Okoliczność ta skłania do stosowania w silnikach spalinowych zaworów rozrządu o możliwie największych czynnych średnicach przylgni uszczelniających ich grzybków i gniazd, dopuszczalnych jeszcze ze względów konstrukcyjno-technologicznych. Dość często jednak rozmaite czynniki zmuszają do ograniczania rozmiarów zaworów rozrządu samochodowych czterosuwowych silników wysokoprężnych, a więc i do niepożądanego zmniejszania przepustowości zaworów rozrządu. Wynikające stąd niedogodności można w praktyce wyeliminować jedynie przez odpowiednie zwiększenie liczby zaworów sterujących wymianę ładunku cylindra, co oczywiście komplikuje konstrukcję głowicy cylindrów i mechanizmu rozrządu.