W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB JZ 235. Uszczelka pod głowice do JCB JZ 235 dostępna na miejscu. Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Względnie korzystne parametry rozrządu jednotłokowego dobrać można jedynie w odniesieniu do ściśle określonych warunków pracy silnika wysokoprężnego, które teoretycznie nie powinny zmieniać się w okresie jego użytkowania. Dlatego właśnie rozrząd jednotłokowy jest w praktyce stosowany prawie wyłącznie w silnikach wysokoprężnych o bardzo wąskich zakresach użytecznych prędkości biegu, jak np. niektóre silniki ciągników rolniczych, silniki samobieżnych maszyn budowlanych itd. Im bardziej rzeczywiste warunki pracy silnika wysokoprężnego różnią się od przyjętych do ustalenia parametrów jego rozrządu jednotłokowego, tym większe są nieprawidłowości wymiany ładunku cylindrów i wynikające stąd niedogodności eksploatacyjne, jak np. wzrost jednostkowego zużycia paliwa, zwiększenie twardości biegu silnika i hałaśliwości jego pracy, przegrzewanie się i dymienie silnika (Wskutek występowania dopalania) oraz inne. Rozrząd jednotłokowy w zasadzie nie nadaje się więc do trakcyjnych wysokoprężnych silników o rozległych zakresach użytecznych prędkości biegu, a sporadycznie bywa stosowany w tego rodzaju silnikach tylko z uwagi na szczególne wymagania użytkowników, jak np. maksymalna niezawodność działania, prostota obsługi i łatwość usuwania usterek przy użyciu minimum wyposażenia.