JCB JZ 70 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB JZ 70. Uszczelka pod głowice do JCB JZ 70 dostępna na miejscu. Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Podczas pracy silnika tłoki przeciwbieżne wykonują w cylindrze ruchy posuwisto-zwrotne, przymieszając się między niezmiennymi położeniami skrajnymi. Tłoki są wówczas przesuwane w przeciwnych kierunkach, czyli na przemian to zbliżają się, to znów oddalają od siebie, dzięki czemu pojemność komory roboczej wciąż albo wzrasta do pewnego maksimum, albo się zmniejsza do określonego minimum.  Zawory i mechanizm rozrządu są zbędne, ponieważ jeden z tłoków steruje dolot czystego powietrza do cylindra, a drugi opróżnianie go z rozprężonych spalin. Napełnianie komory roboczej czystym powietrzem odbywa się w okresie czasu, kiedy tłoki przybliżają się do swych zwrotów zewnętrznych, zmieniają kierunki ruchu na przeciwne i zaczynają się znów zbliżać do siebie.

Paliwo rozpraszające się w przestrzeni między denkami tłoków bardzo szybko tworzy mieszankę z powietrzem, która z niewielkim opóźnieniem samorzutnie się zapala. Proces spalania przebiega podobnie jak w każdym silniku pracującym według zasady wtrysku bezpośredniego. Wskutek spalania się dawki rozpylonego oleju napędowego gwałtownie podwyższa się ciśnienie w przestrzeni roboczej. Po wykonaniu zwrotów wewnętrznych tłoki w następstwie oddziaływania wysokiego ciśnienia, spiętrzającego się w międzyczasie we wnętrzu cylindra, oddalają się od siebie, zmuszając wał korbowy do przekręcania się i wykonywania pracy użytecznej. Podczas rozsuwania się tłoków słabnie napór spalin, ponieważ spalmy coraz bardziej się rozprężają i ciśnienie w komorze roboczej nieustannie obniża się. Proces rozprężania kończy się ostatecznie w chwili otwarcia wolnego wylotu spalin do rury wylotowej. Poprzez odsłaniane przez tłok szczeliny wylotowe z cylindra bardzo szybko wydostają się rozprężone juz spalmy, co powoduje zupełne zaniknięcie nadciśnienia w jego przestrzeni roboczej. Z kolei drugi tłok otwiera dolot czystego powietrza i znów rozpoczyna się omówiony już proces przepłukiwania.