JCB JS 290 pierścienie tłokowe

W sprzedaży tłoki i pierścienie do JCB JS290. Do silnika Isuzu występującego w koparce JCB JS 290 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Charakter spalania mieszanki powstającej przyściennie w komorze spalania systemu M jest o wiele korzystniejszy niż praktycznie możliwy do uzyskania w typowych lub nietypowych komorach spalania, w których mieszanka palna tworzy się przestrzennie. Ujawnia się to przede wszystkim w niezbyt szybkim podwyższaniu się ciśnienia spalania i umiarkowanej jego wysokości szczytowej. Dlatego właśnie silniki wysokoprężne wielopaliwowe o komorach spalania systemu M cechuje duża elastyczność biegu i mała hałaśliwość pracy, w stopniu osiąganym dotąd jedynie przez samochodowe silniki o zapłonie elektrycznym. Co więcej, elastyczność biegu i hałaśliwość pracy silnika o komorach spalania systemu M zależą tylko nieznacznie od jego obciążenia zewnętrznego czy chwilowej prędkości biegu, która może zmieniać się w dość rozległym zakresie. Dodać tu trzeba, że wielopaliwowe silniki o komorach spalania systemu M pracują prawidłowo nawet z prędkościami biegu w zakresie 200…300 obr/min, a więc znacznie mniejszymi niż przeciętne prędkości biegu jałowego współczesnych silników wysokoprężnych o typowych lub nietypowych komorach spalania, rozwijających podobne znamionowe prędkości biegu.