JCB JS 130 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB JS 130.

Uszczelka pod głowice do JCB JS 130 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

Obsługujemy modele tj. JCB JS130 AUTO, JCB JS130W, JCB JS130LC, JCB JS130-AUTO, JCB JS130LC, JCB JS-130LC.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Przeważnie komora wirowa jest wyposażona w podgrzewacz elektryczny zapewniający intensywne nagrzewanie dodatkowe sprężanego powietrza napływającego do jej wnętrza, włączany na ogół tylko na okres uruchamiania silnika. Zwykle podgrzewacz wbudowuje się tak, aby sprężane powietrze wydostające się z przewężenia najpierw napotykało na element grzejny (np. spiralę podgrzewacza), a dopiero następnie dopływało w sąsiedztwo gniazda rozpylacza. Usytuowanie komory wirowej względem cylindra nie jest istotne i wynika głównie z układu konstrukcyjnego głowicy cylindrów lub kadłuba silnika. Położenie komory wirowej w stosunku do cylindra decyduje natomiast o wykonaniu przewężenia, szczegółach ukształtowania komory wirowej, usytuowaniu gniazd wtryskiwacza i podgrzewacza, ukształtowaniu denka tłoka oraz o rozmieszczeniu i szczegółach wykonania użebrowania chłodzącego (tylko w silniku chłodzonym powietrzem). Przeważnie silnik wysokoprężny o komorach wirowych ma w każdym cylindrze tylko dwa zawory, dolotowy i wylotowy. Ze względu na duże średnice, gniazda obu zaworów są zwykle tak rozmieszczone, że z konieczności komorę wirową wbudowuje się w dość znacznej odległości od osi cylindra, prawie zawsze w głowicy cylindrów. Jeżeli natomiast wymianę ładunku cylindra sterują cztery lub niekiedy trzy zawory, z uwagi na brak miejsca w głowicy cylindrów często komora wirowa zostaje wbudowana obok cylindra silnika.