W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB JS 115.
Uszczelka pod głowice do JCB JS 115 dostępna na miejscu.
Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.
Obsługujemy modele tj. JCB JS115 AUTO, JCB JS115-AUTO.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Najłatwiej wymagany charakter początkowego ruchu wirowego powietrza podczas napełniania cylindra uzyskuje się dzięki jego jednokierunkowemu przepłukiwaniu, czyli w dwusuwowym silniku o rozrządzie tłokowo-zaworowym lub w silniku o tłokach przeciwbieżnych. Wskutek wieńcowego rozmieszczenia skośnych szczelin dolotowych sprężone wstępnie powietrze z przelotni bardzo gwałtownie napływa do przestrzeni roboczej cylindra, stycznie do jego ścianki. Odchylane przez ściankę cylindra powietrze jest wprawiane w szybki ruch wirowy o charakterze ruchu śrubowego, nieznacznie tylko słabnący podczas suwu sprężania. Wymuszanie początkowego ruchu wirowego powietrza, dzięki doprowadzaniu go do wnętrza cylindra poprzez układ skośnych szczelin dolotowych, zapewnia rozmaite istotne korzyści, jak np. dokładne usuwanie resztek spalin z przestrzeni roboczej i duże napełnienie cylindra. Jedną z najważniejszych korzyści jest jednak brak konieczności wymuszania odpowiednio intensywnych zawirowań sprężanego powietrza przez wnękę w denku tłoka, co umożliwia nadanie jej ukształtowania optymalnego ze względów-konstrukcyjnych bez naruszania w czymkolwiek prawidłowości wytwarzania. mieszanki zapalającej się samorzutnie. Znaczna średnica tego rodzaju wnęki w denku tłoka zapewnia bowiem ograniczenie do minimum przestrzeni szkodliwej oraz skuteczne chłodzenie zaworów wylotowych przez sprężane powietrze, z jednoczesnym jego dodatkowym nagrzewaniem, a płytkość wnęki dość korzystne rozkłady temperatur w denku tłoka, którego pośrednie chłodzenie jest względnie łatwe.