JCB JS 70 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB JS 70. Uszczelka pod głowice do JCB JS 70 dostępna na miejscu. Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

Obsługujemy modele tj. JCB JS70 MONO, JCB JS70 OFFSET.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Typowa komora spalania odznacza się rozwiązaniem konstrukcyjnym, które zapewnia określony sposób praktycznej realizacji jednego tylko spośród klasycznych systemów przestrzennego wytwarzania mieszanki palnej, bez wykorzystywania jakiejkolwiek właściwości innego systemu. Do nietypowych zalicza się natomiast wszystkie komory spalania o wykonaniach mieszanych, które łączą w sobie właściwości i charakterystyczne odrębności różnych klasycznych systemów przestrzennego wytwarzania mieszanki palnej.  Obecnie w samochodowych silnikach Wysokoprężnych powszechnie stosowane są typowe komory spalania o najrozmaitszych rozwiązaniach konstrukcyjnych. Przypisać to można nie tylko wykorzystaniu różnych sposobów i środków w celu urzeczywistniania takich samych zamierzeń, lecz w znacznym stopniu również i ograniczeniom patentowym. Ze względu na układ wnętrza, wśród typowych komór spalania ogólnie rozróżnia się komory zwarte i komory dzielone. Najbardziej charakterystyczną cechą zwartej komory spalania jest brak jakiejkolwiek przestrzeni pomocniczej, połączonej poprzez przewężenie Z: wnętrzem: cylindra. Przeważnie niemal całą zwartą komorę spalania stanowi część wnętrza cylindra, ograniczona płaską ścianką głowicy cylindra i stosownie ukształtowanym denkiem tłoka, mającym często odpowiednią wnękę. Zwarte komory spalania są stosowane wyłącznie w silnikach wysokoprężnych, które odznaczają się przestrzennym wytwarzaniem mieszanki palnej przez tzw. bezpośredni wtrysk paliwa, czyli potocznie.