JCB JS 175 części silnika

Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika Isuzu z koparki JCB JS175. Większość części silnikowych dostępna na miejscu w Polsce. Możemy wysłać je już dziś do Ciebie kurierem.

KOPARKA JCB JS 175 części silnika

Obsługujemy wszystkie typy silników Isuzu z JCB JS 175,

a także: z JCB JS 175W.

Do JCB JS175 oferujemy takie części jak panewki wału korbowego, pierścienie, uszczelniacze i wiele innych części.

W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.

Im większa jest pojemność skokowa cylindra, tym łatwiej uzyskuje się w zwartej komorze spalania wystarczająco krótką rzeczywistą zwłokę i zadowalające ograniczenie1 jej zmienności, ponieważ do tym wyższych temperatur nagrzewa się sprężane powietrze, a więc tym mniej intensywne jego zawirowania zapewniają dostatecznie szybkie wytwarzanie mieszanki zapalającej się samorzutnie. Wynika to głównie z okoliczności, że dostatecznie duża pojemność skokowa cylindra (zwłaszcza kiedy1 jego średnica jest względnie mała, a skok tłoka stosunkowo długi) umożliwia zmniejszenie do osiągalnego minimum zarówno stosunku powierzchni ścianek komory spalania do jej objętości, jak i udziału W niej objętości przestrzeni szkodliwej.  Reasumując, dopiero -wystarczająco duża pojemność skokowa cylindra pozwala więc w praktyce na pełne wykorzystywanie podstawowych zalet zwartej komory spalania, jak: pomijalnie małe straty pompowania, czyli ubytki energii ciśnienia zużywanej na przezwyciężanie oporów przepływu stwarzanych przez przewężenia, kanały oraz inne elementy utrudniające swobodne krążenie gazów i par w przestrzeni roboczej cylindra,  znaczna łączna powierzchnia ścianek komory spalania chłodzonych pośrednio, czyli względnie silnie rozgrzanych podczas: pracy silnika i tym samym niezbyt intensywnie odbierających ciepło od sprężanego powietrza oraz od rozprężających się spalin,  mały stosunek całkowitej powierzchni ścianek komory spalania do jej całkowitej objętości, a wiec umiarkowane tylko ochładzanie się sprężanego powietrza i rozprężających się spalin wskutek oddawania ciepła do ścianek komory spalania.