Posiadamy w naszej ofercie wszystkie części zamienne do silnika ISUZU występującego w koparce KOBELCO SK200SR. Na miejscu dostępna jest większość części. Wysyłamy je do Państwa kurierem.
Ponadto można zakupić u nas części tj. panewki wału korbowego, uszczelniacze, pierścienie oraz wiele innych części.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Związki siarki znajdujące się w spalinach wydalanych przez silnik wysokoprężny, zwykle występują w stężeniach wprost proporcjonalnych do całkowitych zawartości siarki w stosowanych gatunkach paliwa. Trakcyjne silniki wysokoprężne przeważnie są zasilane- olejami napędowymi c masowych udziałach, siarki w przedziale 0,2…0,4%, dzięki czemu stężenia tlenków siarki w spalinach takich silników na ogół nie wykraczają poza zakres 100…200 ppm (w przeliczeniu na dwutlenek siarki).
Stężenie tlenków siarki i udziały jej poszczególnych związków w spalinach wydalanych przez silnik, wysokoprężny nie zależą ani od swoistości jego konstrukcji, ani chwilowych warunków powstawania i spalania mieszanki wewnątrz cylindrów. Dlatego jedyną metodę ograniczania emisji związków siarki w spalinach trakcyjnych silników wysokoprężnych stanowi zasilanie ich olejami napędowymi o jak najmniejszych całkowitych zawartościach siarki, co oczywiście w praktyce nie zawsze jest możliwe. Obecnie jako paliwo do trakcyjnych silników wysokoprężnych wykorzystywane są również oleje napędowe, w których znajduje sio sporo lub nawet bardzo dużo siarki (do ok. 1% masowo). Tego rodzaju materiały pędne będą zapewne w przyszłości stosowane coraz powszechniej, ponieważ, trudności w zaspokajaniu szybko rosnącego zapotrzebowania na paliwo silnikowe zmuszają m.in. do zwiększania produkcji olejów napędowych także siarką gatunków ropy naftowej.