W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika Isuzu występującego w koparce KOBELCO ED150.
Uszczelka głowicy do KOBELCO ED 150 dostępna jest na miejscu.
Mamy do zaoferowania również uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Wartość liczby cementowej badanego paliwa wyznacza się metodą porównawczą, przy użyciu odpowiedniego silnika probierczego (wysokoprężnego) o zmienianym stopniu sprężania (np.: silnik GFR lub silnik IG) albo o niezmiennym stopniu sprężania i zmienianym napełnieniu cylindra powietrzem (np. silnik BASF), każdorazowo w ściśle znormalizowanych warunkach pomiarów. Jako paliwo wzorcowe stosuje się odpowiednie mieszaniny cetanu (liczba cetanowa 100) i alfa-metylonaftalenu (liczba cetanowa zero). Liczby cetanowe znacznej większości handlowych gatunków paliwa do samochodowych silników wysokoprężnych (olejów napędowych) zawierają się w zakresie 40 do 55. Im większa jest liczba cetanowa paliwa, tym wcześniej oraz w tym niższych temperaturach samorzutnie zapala się mieszanina jego par i sprężanego powietrza. Stosowanie paliwa o. wystarczająco dużej liczbie cetanowej stanowi więc jeden z koniecznych warunków: uzyskiwania zadowalająco krótkiej zwłoki zapłonu. Jednak liczba cetanowa paliwa nie powinna: być zbyt duża, ponieważ wówczas często występują rozmaite nieprawidłowości przestrzennego powstawania: i spalania się mieszanki palnej w przestrzeni roboczej cylindra silnika wysokoprężnego. Przeważnie polegają one na tym, że płomienie jednocześnie pojawiające się we wnętrzu cylindra: utrudniają dalsze wytwarzanie się wystarczająco jednorodnej mieszanki palnej, co zakłóca i spowalnia jej spalanie kontrolowane oraz sprzyja występowaniu dopalania. Tego rodzaju nieprawidłowości powodują m.in. uchwytne zmniejszanie się mocy użytecznej i przegrzewanie się silnika, lecz na ogół tylko W przypadkach stosowania paliwa o liczbie cementowej ponad 60 do 70 (zależnie od rodzaju silnika wysokoprężnego i chwilowych warunków jego pracy).