Posiadamy w naszej ofercie wszystkie części zamienne do silnika ISUZU występującego w koparce KOBELCO ED150.
Na miejscu dostępna jest większość części. Wysyłamy je do Państwa kurierem.
Ponadto można zakupić u nas części tj. panewki wału korbowego, uszczelniacze, pierścienie oraz wiele innych części.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Najskuteczniej zbyt gwałtownemu spiętrzaniu się ciśnienia w okresie spalania niekontrolowanego zapobiega skrócenie do minimum zwłoki zapłonu. Wynika to z okoliczności, że im wcześniej zapala się samorzutnie mieszanka palna, tym mniejsza jej ilość ulega spalaniu niekontrolowanemu, ponieważ w tym mniej wtryskiwanego paliwa ciekłego zdąży rozproszyć się w przestrzeni roboczej cylindra do chwili pojawienia się w niej pierwszych płomieni. Im krótsza jest więc zwłoka zapłonu, tym mniej paliwa znajduje ¡się w przestrzeni roboczej cylindra w chwili samorzutnego zapalania się powstającej przestrzennie mieszanki palnej i tym powolniej podwyższa się ciśnienie we wnętrzu cylindra podczas spalania niekontrolowanego. Jeżeli warunki pracy silnika wysokoprężnego i wytwarzania się mieszanki palnej w przestrzeni roboczej cylindra są niezmienne, to na ogół rzeczywista zwłoka zapłonu zależy przede wszystkim od charakteryzującej stosowane paliwo skłonności do zapalania się samorzutnie mieszaniny jego par i gorącego powietrza, Orientacyjnym wskaźnikiem umownym tej swoistej właściwości paliwa do silnika wysokoprężnego jest tzw. liczba cetanowa, czyli wartość liczbowa .procentowej zawartości objętościowej czystego cetanu (C16H34) w mieszaninie z czystym alfa- metylonaltalenem (CHHm), stanowiącej paliwo wzorcowe, które w okresie zasilania nim silnika probierczego wykazuje identyczną zwłokę zapłonu.