HITACHI ZX30U uszczelka pod głowicę

W sprzedaży uszczelka pod głowicę do silnika ISUZU. Silnik pracuje w koparce HITACHI ZX 30U.

Uszczelka głowicy do HITACHI ZX30U dostępna od ręki. Oferujemy także uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, zestaw uszczelek i inne uszczelki.

W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.

Badanie układu kierowniczego polega na sprawdzeniu luzów w mechanizmach zwrotniczym i kierowniczym oraz geometrii układu kierowniczego. W celu sprawdzenia luzów mających wpływ na geometrię układu kierowniczego należy podnieść przód samochodu do góry tak, aby był dogodny dostęp do zwrotnic i drążków kierowniczych. Następnie należy uchwycić koło oburącz (u góry i u dołu opony) i próbować je poruszyć poprzecznie do pojazdu. Ruchy bębna względem tarczy hamulcowej świadczą o istnieniu luzów w łożyskach piasty koła. Ruchy zwrotnicy względem główki osi nośnej lub względem innych elementów osadzenia sworznia zwrotnicy czy pozornego sworznia zwrotnicy świadczą o istnieniu nadmiernych luzów między tulejkami a sworzniem zwrotnicy. Ruchy wahaczy względem belki zawieszenia lub łącznika wahaczy świadczą o istnieniu nadmiernych luzów w zawieszeniu. Z kolei należy uchwycić kontrolowane koło oburącz za oponę na wysokości osi koła i próbować poruszyć je na przemian w obie strony, w kierunku skręcania kół. Obserwując wzajemne przesunięcia w mechanizmie drążków kierowniczych, można stwierdzić istnienie nadmiernych luzów w przegubach kulistych, zamocowaniach ramion i wsporników. Za dopuszczalne uznaje się luzy nieznaczne, widoczne dopiero przy bardzo uważnych oględzinach.