Nasza firma zajmuje się sprzedażą tłoków oraz pierścieni do HITACHI ZX27U. Posiadamy w ofercie tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe oraz tuleje cylindrów do silnika ISUZU występującego w koparce HITACHI ZX 27U.
Jeśli masz problem z dobraniem części – zadzwoń, pomogą Ci w tym nasi konsultanci.
W celu uzyskania dokładnych wskazań dynamometru należy ramię łączące obudowę hamulca z dynamometrem ustawić dokładnie w położeniu poziomym. Służą do tego pokrętło umieszczone nad dynamometrem oraz wskaźniki związane z obudową i stojakiem hamulca. W nowszych rozwiązaniach tego typu hamulców zastosowano urządzenie do samoczynnego poziomowania ramienia oraz olejowy tłumik drgań umożliwiający dokonanie odczytu średniej wartości obciążenia silnika, ¡mimo okresowych zmian jego momentu obrotowego. Coraz szersze zastosowanie znajdują hamulce elektryczne, z uwagi na łatwość zdalnego sterowania i możliwość automatyzacji przebiegu obciążenia silnika. Hamulce elektryczne dzieli się na prądnicowe i elektryczne. Hamulec prądnicowy stanowi prądnica o zmienionej nieco konstrukcji. Stojan prądnicy, wykonany w kształcie bębna, jest osadzony wahliwie w łożyskach i połączony z dynamometrem, podobnie jak obudowa hamulca hydraulicznego. Podczas napędzania prądnicy przez badany silnik, w wyniku wzajemnego oddziaływania pól magnetycznych wirnika i wytwarza się moment hamujący obciążający silnik oraz równy mu co do wartości, lecz przeciwnie skierowany moment reakcyjny, dążący do obrócenia stojana. Zaletą hamulca prądnicowego jest możliwość wykorzystania.