W sprzedaży uszczelka pod głowicę do silnika ISUZU. Silnik pracuje w koparce HITACHI ZX 200.
Uszczelka głowicy do HITACHI ZX200 dostępna od ręki. Oferujemy także uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, zestaw uszczelek i inne uszczelki.
Obsługujemy wszystkie typy silników Isuzu z HITACHI ZX200,
a także: z HITACHI ZX200(LC), HITACHI ZX200(LC)-E.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Ciśnienie sprężania jest wprost proporcjonalne do podciśnienia dolotu, a to z kolei — do ciśnienia otoczenia. Dlatego jeżeli pomiar wykonuje się w warunkach atmosferycznych innych niż te, w jakich została ustalona nominalna wartość ciśnienia sprężania, należy wynik pomiaru skorygować wg wzoru Pks = Pkz gdzie pics — skorygowane ciśnienie sprężania, Pkz — mierzone ciśnienie sprężania, gdzie a ciśnienie otoczenia, przy jakim, ustalono wartość nominalną, B — ciśnienie otoczenia, przy jakim wykonano pomiar. Różnica wartości ciśnienia dolotu zmierzonego przy całkowicie zamkniętej przepustnicy i całkowicie otwartej wynosi około 5%. Aby wpływ otwarcia przepustnicy zmniejszyć do minimum, należy pomiary wykonywać przy możliwie największym jej otwarciu. Jednym z ważniejszych czynników wpływających na wyniki pomiaru ciśnienia sprężania jest prędkość obrotowa wału korbowego. Jej wartość nie powinna ulegać zmianie w czasie badania wszystkich cylindrów. Zmniejszenie prędkości obrotowej o 10 obr/min powoduje zmianę wyniku pomiaru ciśnienia dochodzącą do 0,01 MFa. Przyczyną tego jest zwiększenie przepływu powietrza przez nieszczelności połączenia tłok cylinder. Dlatego jako warunek uzyskania możliwie dokładnych wyników przy pomiarze ciśnienia sprężania należy przyjąć zachowanie stałej (określonej dla danego silnika) prędkości obrotowej. Jako orientacyjną wartość prędkości obrotowej wału należy przyjąć 200-r-220 obr/min dla silników czterosuwowych i 450-T-500 obr/min dla silników dwusuwowych.: W czasie pomiaru należy kontrolować prędkość obrotową wału, za pomocą obrotomierza.