Posiadamy w naszej ofercie wszystkie części zamienne do silnika YANMAR, ISUZU występującego w koparce HITACHI ZW 180.
Na miejscu dostępna jest większość części. Wysyłamy je do Państwa kurierem ponadto można zakupić u nas części tj. panewki wału korbowego, uszczelniacze, pierścienie oraz wiele innych części.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
W ograniczonym stopniu poddaje się odkształceniom plastycznym stale ulepszone, nie nadają się stale zahartowane, nawęglone, cyjanowane, a także żeliwo szare. Omawiana metoda jest ekonomiczna, połączenia mogą przenosić dość duże obciążenia. Podstawowym warunkiem technologiczności konstrukcji jest stosowanie małych odkształceń, co wpływa na zmniejszenie niebezpieczeństwa pęknięć oraz na ograniczenie sił wywołujących odkształcenia. Konstrukcja połączeń klejonych. Kleje i sposoby klejenia. W połączeniach klejonych środkiem łączącym jest cienka (rzędu 0,1 mm grubości) warstwa żywicy syntetycznej. Na wytrzymałość połączenia klejonego składają się a) siła kohezji materiału łączonego, której zawdzięcza on swoją wytrzymałość, b) siła kohezji utwardzonego kleju, która stanowi o jego wytrzymałości, spójności znajomość tej siły ma duże znaczenie praktyczne, gdyż pozwala na określenie przydatności kleju w połączeniu c) siły adhezji, czyli siły przyczepności między klejem a łączonym materiałem. Od wzajemnego stosunku sił kohezji i adhezji zależy sposób rozerwania się złącza pod wpływem działania na nie sił zewnętrznych, tzn. czy nastąpi oderwanie się skleiny od łączonych materiałów (odklejenie), czy zniszczenie będzie przebiegało przez warstwę skleiny, czy też zniszczeniu ulegnie materiał łączony. Kleje są wytwarzane na bazie żywic syntetycznych oraz żywic naturalnych modyfikowanych.